Klauzula Informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”), informuję Panią/Pana że:
- Administratorem danych osobowych jest Akademia Przyrodnicza na Roztoczu (dalej: „Akademią”), adres: ul Miodowa 9 m 7, 22-470 Zwierzyniec
- Z administratorem danych można się skontaktować poprzez mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Korzystający z naszego serwisu pozostają Państwo anonimowi tak długo, aż sami nie zdecydują inaczej. Wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie informacje zawarte w logach systemowych (np. adres IP) są przez Akademię wykorzystywane w celach technicznych, związanych z administracją i wyświetlaniem strony. Poza tym adresy IP są wykorzystywane do zbierania ogólnych, statystycznych informacji.
- Na naszej stronie używamy technologii pliki cookies.
- Strona nie posiada funkcjonalności pozwalającej na zbieranie danych takich jak imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu. Kontakt z organizatorem odbywa się za pośrednictwem telefonu i adresu e-mail, który widnieje w zakładce kontakt.
- Kontaktując się z organizatorem poprzez telefon lub adres e-mail, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu zorganizowania wyprawy turystycznej. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
1) zgody – osoby, której dane dotyczą i która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów (art. 6 ust. 1 pkt lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać w dowolnym momencie wycofana, co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
albo
2) prawnie uzasadnionego interesu Akademii, przez który należy rozumieć możliwość prowadzenia korespondencji elektronicznej z potencjalnym klientem, kontrahentem czy beneficjentem ofert turystycznych obsługiwanych przez Akademię. Przez prawnie uzasadniony interes Akademii należy rozumieć również przetwarzanie danych osobowych w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami i związane z powyższym zabezpieczenie niezbędnych danych do prowadzenia postępowań sądowych (art. 6 ust. 1 pkt lit. f RODO). - W zależności od celu, podanie danych osobowych:
1) jest dobrowolne, niemniej konieczne do prowadzenia korespondencji niezbędnej do organizacji imprez turystycznych. W przypadku odmowy ich podania Akademia nie będzie w stanie zrealizować ww. czynności. - Dane osobowe nie będą przetwarzane dłużej niż to konieczne do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone. Pani/Pana dane osobowe będą przez Nas przetwarzane w zależności od podstawy przetwarzania – do czasu wycofania wyrażonej zgody lub wniesienia skutecznego sprzeciwu. Zgodę można cofnąć w dowolnym momencie.
- Przysługujące Pani/Panu prawa w stosunku do Akademii to: żądanie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania, a także prawo do sprzeciwu albo wycofania wyrażonej zgody. W sprawie realizacji praw można kontaktować się z inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym udostępnionym w pkt 2 powyżej.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w wypadku uznania, że Administrator (Akademia) naruszył przepisy o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.